Födelsedagsbarn, igår ^^



Jag är verkligen supernöjd med den här veckan men den kommer nog bli ännu bättre med "släktkalas"!
Har fått mängder med fina presenter och det finns fortfarande många kvar att få (och ge) :D Verkligen nöjd många gratulationer också, thanks! Jag skriver en full lista på söndag!

Ska nog plugga lite spanska, omprov på tisdag. Jag har några helt ok dagar framför mej. Imorn börjar jag klockan tio, ena sekunden ska jag börja 13:00 sedan 10:30 och nu 10:00, hmm får nöja mej med lite iaf! På lördag måste jag fortsätta med pluggandet.. Inte min grej direkt men det är Starsky and Hutch på femman och jag gillar verkligen den filmen roolig!! SE SE SE! Sedan på söndag klockan 13 så är det släktpartaj med PANGkakstårta. YUMIE! Och mer presenter :D Lite tråkigt med tjejmiddagen om tre veckor men men! Klarade faktiskt matten så jag har inget omprov där iaf. Hmm.. På måndag har vi resursdag och vi har ledarskap i tre timmar. Helt okej. Om man jämför med de andras grejer! På tisdag har jag mitt omprov och sedan inget inplanerat tror jag! Shoppade på SOUK rean today, sjukt najs 25% på typ allt inne! :D

grattis älskling! ♥
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback