Svider i halsen!

Hmm.. Tror jag är allergisk mot pollen. Det känns som att jag har skavsår i halsen, obehagligt. I dag var det ju NP. Lite läskigt, fler än jag som tyckte att han som pratade om Legoland sluddrade? :P Men jag tror jag får MVG. Hoppas iaf... Lyssnar mycket på Wonderwall - Ryan Adams (ni vet den långsamma versionen från OC) som är jättefin just nu. Gillar orginalet också men den här är lixom en lite skönare och på något sätt passar den bättre för mitt humör jusst nu. Längtar tills på lördag, då är det tjejmiddag hos O + natt ;D Det ska bli superroligt. Allihopa samlas vi hos O och kommer ha skit kul. Det är underbart att alla är samlade. Vi är så bra tillsammans.

Köpte en sån där UFO-lampa till min syster i födelsedagspresent på BR, skit dålig kvalité men hon ville ha en! Dessutom var O och jag inne på Mique + In&Finn (som btw är min favvo-affär) och kollade efter polkagris smak men det fanns inte. Men rabarber och mint går väll an! :D

Imorgon har jag natur b och matte. På matten så räknar vi inför nationella provet, våran mattelärare har sk kontakter så han har 2005s np att träna på! :D, och på naturen så är det genom gång. Känns skit onödigt eftersom han vill att vi ska ha läxförhör men hela klassen är emot honom så det blir nog inte så! :D HAHA! ;P

Puss på
Aimée som fyller 17 i dag!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback