Slappt!

Extremt slapp dag i dag. Kom till skolan med O där mötte vi S som sa att vi inte hade någon engelska (hon hade glömt bort det!). Så O och jag gick och kollade tvn. Manuell var bort pga Polenresa så hans lektioner var inställda. Alltså, vi var lediga men ingen hade sagt något. Sämst :( Så  jag hämtade Nisse -som varit på dagis i en timme- och åkte hem till O. Vi satt i the pillow palace och kollade på Eva&Adam, IGEN! Sedan spelade vi Wii. Det var kuuul!! :D Nu är Nisse och jag hemma och väntar på de andra... 

Jag har kommit på att jag vill ha en ny teve, ett Wii eller liknande och en ny mobil i födelsedagspresent (jag fyller år 7 nov)! Shit, nu är det typ tio dagar kvar tills skolavslutningen och på fredag ska jag till hospitalet och den elfte ska Nisse trimmas. Spännande att se hur han ser ut efteråt! Hon som jag pratade med verkade supertrevlig så det går nog bra. Föresten så måste jag verkligen träna mer inkallning med han. :P

Pussar.
/S.


Några bilder! :)

Kommentarer
Postat av: Aimée

S kulle du leka med oss på skolavslutningen? :D

2007-05-29 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback