Sjuk i dag.. :(

Mår inte bra i dag. Världens tröttaste och hängigaste. Fast jag vill faktsitk ha lite cred för att jag har skrivit halva mitt historia arbete! I morse åkte jag till engelskan och kände att jag mådde dåligt redan på t-banan. Kom fram, var med på engelskan då vi kollade på Grease (inte särskilt ansträngande)... Sedan tog jag min feta historiabok (som jag hatar) och så bar det av hemåt. Olive hängde med för hon var inte heller helt bra. Vi köpte två askar gubbar på brommaplan (tio kronor asken, DUH!) som vi klasade på medans vi väntade på bussen.

När jag kom hem så såg jag klart på första säsongen av Lost, käkade lite lunch och sov några timmar. Pappa vävkte mej typ sex för att jag skulle käka middag (tortellini <3 - eftersom att min syster inte är hemma) och lite efterätt som bestod av MER jordgubbar och mjölk. Mamma hade blivit tpsad av moi om gubbarna på b-plan! :P

Slänger in några mobilbilder eftersom de tydligen var populära! xD


PUSS!

/S. Skriv *unicef i ert msn nickname så kommer det fram ett "I´m"  ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

å så länge sen en del av de där bilderna måste varit! ^^ mihi <3

2007-05-21 @ 22:42:28
Postat av: Mary

iiiiih!
himlans vad gamla dom var du! xD haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback