Finare naglar.

Förut så var jag mycket för det här med lösnaglar eftersom mina riktiga är skit rent ut sagt... Sedan så åt jag b-vitamin tillskott för att de skulle växa och bli starka, men de såg inte särskilt fräscha ut. Nu har jag gått med crapy nails ett tag och hittade en förpackning lösnaglar i en förvarinsbox. Satte på dom och det syns på de två första att jag inte gjort detta på ett tag men när man väll fick på dom blev det lättare och lättare! Så nu har jag fransk manikyrerade långa naglar.

I morgon är det ännu ett nationellt prov i Matte. Del 1, som tar cirka en timme. Jag slutar efter nationella och det är klockan halv tio. Då ska jag väll handla lite grann för att halv två gå till sjukgymnasten. Föresten så har jag köpt ett par
crocs som jag glider runt i här hemma. LILA med en prästkrage på varje som man trycker dit själv(jibbits hette det) som lite pynt! Fick dom av mamma i onsdags :) TACK :D

På lördag är det då euro vision. JAG ÄLSKAR DET! :D Det är så himlans kul. Hoppas flickorna kan samlas återigen och glo på teve tillsammans! Har bara fått svar från O & H. Hoppas ni andra reagerar, ja - det var ett mass-sms! :P Jag hejjar ju givetvis på sverige... Men vet faktiskt inte vilka som är tippade, inte så bra på sånt. Men danmark och ukraina(eller rumänien eller nått sånt) har drag queens och finland har en rockig tjej med lite skröpplig sångröst.. :/ Av de nordiska låtarna är sveriges bäst men den är så grymt uttjtatad av tex. RIX FM...  Lite tråkigt men men.. Det är skitkul med euro vision iaf.. :)

Puss, jag har fina naglar ^^
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback