VÅREN ÄR HÄR!!!

Jag vaknade i morse och såg att solen lyste, fåglarna kvittrade och att 95% av all snö var försvunnen! Härligt, härligt! Nu måste man nästan börja tro på det där med ljus-terapi. Jag är både glad och pigg i dag :)

I dag har jag inte gjort så mycket, hittills, men jag skulle kanske sovit hos Imi men jag blir hemma i dag igen.. CRAP! Men men nu är jag glad och inget kan förstöra det... I dag klockan två kommer farfar och farmor, som precis varit i Milano och åker till Kanarieöarna den 17e, och lite senare runt tre-fyra kommer min morbror, hans "fästmö" och min kusin, deras barn, Josefine. Ville fota Nisse nu på balkongen eftersom han ligger där och solar men kameran var helt urladdad eftersom jag inte hittat laddare (läs inte orkat leta)... Men nu har jag hittat den (läs tagit fram) och börjat ladda kameran! :) Så i kväll så blir det väll ett ONLY PICTURES-inlägg! Håll utkik!

Annars så ska jag skriva en reflektionsdabok till LKn, om arbetet och själva redovisningen om subkulturer! Den gick helt okej fast när jag sa att oasis var indiepop blev en kille i min klass (Jag kallar honom av någon anledning för Oscar men han heter Erik) lite, hur ska jag uttrycka mej... Han satte sig på tvären och sa till mej lite surt att OASIS INTE ALLS ÄR INDIEPOP!!!! Jag har som sagt ingen indiepop-erfarenhet så jag sa inte emot utan en annan kille ,ScoutAdam, sa att: Alla grupper är indiepop innan de blir stora och får kontrakt etc... Tihi ^^ Han blev så butter att det nästan var lite komiskt. Jaja.. Ska titta hur långt kameran har kommit i laddningen.

Puss i ljumsken
/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback