Vad är/väljer jag?

blond eller brunett  
blåa ögon eller bruna ögon - någon blandning av allt...
vanilj eller choklad
hund eller katt
Christina Aguilera eller Britney Spears
läppstift eller läppglans
rock eller rap - "slowrock"
rosa eller lila
tv eller dator
cd eller radio
hockey eller fotboll
äpple eller apelsin - frukt är inte min älsklingsgrej men äppel doft är godast!
morgon eller kväll
kyckling eller kalkon
berg-och-dalbana eller vattenbana
droger eller likör - usch båda två, måste jag välja fattar ni väll själva vad jag väljer?
guld eller silver - guld för blondiner/silver för brunetter
Nike eller Adidas
VH1 eller MTV
sanning eller konsekvens - vill ha hemligheter!
Harry Potter eller Lord of the Rings - Jag tycker iaf att Ron är söt! ^^
vinter eller sommar
eller springa
stranden eller bergen
stan eller landsbygden - en lägenhet i paris eller ny är min dröm ^^
kärlek eller lust
stjärnor eller månen
sko eller sandal - loafers någon?
bad eller dusch
syster eller broder
New York eller California - får se i sommar! 
svart eller vit
långt hår eller kort hår - jag ska låta mitt växa
klänning eller kjol 
mobil
eller telefon
lägenhet eller hus
kvinnokropp eller manskropp - jag har en kvinnokropp :P
tall eller gran
ring eller halsband
jordgubb eller hallon
Sverige eller Norge
höst eller vår
jeans eller leggins
glasögon eller linser - använder mest linser men glasögon när jag kollar tv på kvällen och är sjuk
jul eller påsk
tv-spel eller data-spel  - Singstaaaar
Afrika eller Asien - Malysia, Singapore eller något i den stilen med pappa i påsk! :)
bil eller buss
cowboy eller indian
nagellack eller läppstift 
hav eller sjö
husdjur eller bondgårds-djur - hund
Mercedes Benz eller BMW
nyår eller midsommar
hetero eller bi
plugga eller arbeta
fängelse eller döden - omständigheter?
löshår eller äkta
ipod eller mp3
lång eller kort - stolta 175 cm!

/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback