Rätt låt vann!

Hmm.. Måste säga att i går kväll hände allting väldigt snabbt. Olivia hade skrivit till mej på msn och undrade om jag ville sova där. Jag ville det och ringde, cirka 25 tusen ggr. Men inget svar både mobil och hem.. Så jag sket i att ringa och glömde bort allt och åt middag. Det blev tacos mumsfillibaba!

FORTSÄTTER SEN - CIDERHUSREGLERNA :)

Efter maten ringde Olive och frågade varför jag ringt en miljard ggr. Vi kom överens om att jag skulle sova där, hon och hennes bror hämtade mej. Vi REJSADE till Olivia men han inte se de första skämten som Christian sa, mycket viktigt för Olives bror - Kalle, men de är inte särskilt kul så det gjorde inget. Olivia och jag satt och kollade på Hitta Nemo och åt chips ^^ Sedan squeezade jag henne på info och sedan somnade vi vid tre? eller nått..

/S.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ciderhusreglerna?:o

2007-03-12 @ 17:25:36
Postat av: Cancer-Girl

Jaaa. filmen du vet! :P

Postat av: Olivia

vaa:O vilken film? xD nu är jag lost:O!

2007-03-15 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback