OMG! Vilken lista..

Hmm.. Ni vet ju vid det här laget att jag sak på en språkresa och för några dagar sedan fick jag ett stort brev med all info som man kunde tänka sej (på engelska) om min resa. Typ reseplanering och packingslista etc..
Jag ska ha med mej (jag har översatt):

KLÄDER:
* T-shirts/tröjor/"blusar"
* Ett par jogging-skor
* Ett par flipflops
* Ett par "vanliga" skor
* Jeans
* "Vanliga" byxor
* Kjol/klänning valbart
Shorts
* Vattentät-jacka
* Varma tröjor
* Lite finare kläder, för middag etc.
* Underkläder
* Strumpor
* Mössa/vantar
* Badkläder
* Liten handduk
* Nattkläder

ANNAT:
* Pengar&Pass i en liten väska
* 1 eller 2 böcker att läsa på kvällar och plan
* Kamera, batterier
* Väckar klocka
* Vatten flaska
* Första hjälpen
* Solkräm
* Liten anteckningsbok + penna
* Solglasögon
* "Sol-hatt"
* Insekts medel
* Neccesär (typ tvål, tandborste, tandkräm etc.)
* Plastpåsar för smutsiga kläder/skor
* Armbandsur
* Sovsäck

Plus att jag ska ta med mej smink och örhängen och allt det där. Plus mobilen, mamma vill ha några sms! :)

/Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback