Malaysia på påsklovet! :)

Har varit ute med Nisse på en långis och han är verkligen en lustig prick.. Föresten har jag glömt att berätta lite utförligare om vart jag ska på påsklovet och så, har bara nämnt det lite i förbi farten! Ska bo på Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur.

Hotellets utsida - 

Sviten - finns ingen. bara filmsnutt på http://www.shangri-la.com/common/virtualtour/en/index.aspx?hotelShortCode=SLKL&selectedID=1 klicka in på Horizon Club Executive Suite
I
 dag har jag druckit den där vaccinations drycken. Fy fan det var de jävligaste skti jag smakat. Bubbelpiss med
hallon smak. Ysch! Måste dricka det igen inom 2 veckor c):
Ska träna mycket nu i veckan.
Gymmet: Måndag - Imi.
Aerobic: Tisdag - Imi.
Step: Torsdag - Olive.
Pilates: Söndag - Olive.
Vill komma i form till sommaren, har två regler som jag har försökt följa nu i två veckors tid, ska fortsätta, det är: inget godis på vardagarna (töntigt men bra). Det andra är att byta ut allt mjukt bröd mot hårt ("WASA"-metoden).

Kram och Pyss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback