Jobbig natt...

Jag har börjat föra en annan blogg på ett annat ställe på ett annat sätt. Det iaf därför jag blir lite efter med denna.. Hmm.. Idag kände jag mej halv risig och tänkte att jag kunde lika gärna stanna hemma eftersom att både jag och Nisse behövde sömnen. Han var uppe halva natten och skällde och morrade och det tog evigheter innan han slutade, jag försökte lugna honom men han ville lixom inte lägga ner huvudet utan rykte till för minsta lilla. Först fick jag för mig (hönsmamma nr 1) att han blivit blind och testade det men nej det var han inte. Sedan provade jag att dra ner för alla fönster. Nej det funkade inte.. Sedan fick han se ut genom ett fönster och då lugnade han tydligen ner sig. Jag drog ner för det fönstret och han lade sig vid mina fötter och då somnade iaf jag, men nu är han iaf jätte trött när vi kommit ut så kissar han två ggr sen vill han gå in.

Min dag skulle sett ut så här:
°Samhällskunskap - Jobbat på ekonomi arbetet, fått info från Annika.
°Svenska - Jag och Olivia är klara med våran vandringsägen.
°Låååååååång lunch.
°Matte - Räkna kan man göra hemma.
Slutat klockan ett och haft pianolektion kvart i fem men jag orkar inte... :)

I st'llte ska jag väll äta lunch, kolla DaVinci Koden eller CSI Miami (blir nog CSI inte tillräckligt allert för det första alternativet), sedan måste jag städa (rena kläder i garderoben/smutsiga i tvättkorgen...), gå ute på en längre promis med nisse, duscha.... Hmm.. Jag önskar att jag hade en OC-box här. Första säsongen, då hade jag blivit glad. Föresten såg jag igår att OC har fått flyttas till värsta B-tiden. Söndagen den 18e börjar det igen 19:05? För att göra plats för Mullvaden. Sugigt program det där Mullvaden fast det mest patetiska är Klippshowen. Allvarligt? Det är typ 10% Svenska klipp och resten från AFV, och de senare är inte ens kul? Allvarligt Kanal 5 - vad fan håller ni på med. What about Brian - Suger. Mullvaden - säkert bara crap. Brothers and Sisters - Åhhh.. Jag hatar de här verklighets liknande programmen vill ha mer plast som DH och OC...

Ska gå nu och titta lite tv. Ska kolla om Madagaskar går på Canal+ idag. Den är kul! ^^
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback