Aimée var med på Let´s Dance.

Lyckan är total xD  Aimée var med på Let´s Dance, hon sa "Såklart!" ^^ Sötnos!

I dag har jag varit hos sjukgymnasten och sedan bara åkt hem. Så grymt trött skulle gjort något med Aimée och Olie i dag men jag orkade inte, plus att jag fått ont i ryggen.. IGEN! Skit också. Om två veckor sitter jag på ett flygplan med Gossip Girl-böcker, godis och (förhoppningsvis) min iPod Video! Längtar som tusan :) Fan va härligt lixom. Få komma till ett land man drömt om men aldrig varit i :P Ska shoppa där, tihi vi ska faktiskt köpa ännu en resväska för min språk-resa men jag kommer använda den som om den är köpt för mina inköp.

Har hittat lite grejer som jag bara ska ha till min språk-resa! Traskade runt på Åhléns och kollade så var vi vid Isadoras hörn, där hittade jag jätte fina saker - titta här nere!

12image163image174


1 Colour Palette - finns i andra färger.
2 Highligher finns två andra nyanser har jag för mig.
3 Eye make up remover lotion&milk
4 Vit nagel penna, blöt med vatten och rita sedan under nageln avsluta med ett rosa skimrande nagellack för att från en fransk manikyr effekt

/Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback