Nisse har trimmats! :D

Jag vill börja det här inlägget med att säga hur mycket jag hatar Blogg.se när det står att jag spammar HELA tiden. Blir skitsur, när jag ska kommentera något (även i min egen blogg) så står det att jag ska fylla i bokstäver&nummer.. :(

Nog med klagande för idag iaf. Sov hos Olive i går och vi kollade på Kopps (wiie), smsade främlingar och givetvis såg vi en eva och adam film. ÄGZOR xD I dag så hämtade vi ut våra leg på brommaplan (inte fint iaf..), skulle tajmat nisse men så blev det inte så vi åkte till Åhléns eftersom att jag har värdecheckar där sen jag köpte mina Acne. Ville köpa Garniers solkräm nånting Solei (:S ?). MEn den var typ slut blev arg och sucktade efter Sex and the city-boxen i rosa sminkväska. :)

Nisse har snaggat sig och är ashet.

image71


Puss.
/S. 


Kommentarer
Postat av: Mary

RAWR! nisse är het som få! :D <3

Postat av: Hanna

sötnosen! :D

2007-06-13 @ 01:20:34
Postat av: Sofia

YES :D

2007-06-13 @ 08:52:33
URL: http://sofialinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback