Marshmallows och hemgång på onsdag

Äntligen - för första gången,  i tjaa kanske världshistorien, har jag fått min vilja igenom. Jag kommer hem imorgon, onsdag!! :), jätte glad!! Det ska bli super-skönt att komma hem och kanske träffa kompisar?
Hoppas någon har tid och inte är upp bokade..

I går då så grillade vi korv och marshmallows i mormor och morfars kakelugn och det var jätte-mysigt. Mormor smakade de sist nämnda och sa hela tiden (hon åt minst 3) "'åhhhhhh va sött det här är!! usch!" Och hon bara grillade och grillade och grillade. Fast jag är nog bäst på att grilla! Jag ÄGER marshmallow GRILLNINGEN ;D

/S. Kommer mer imorgon, nyduschad vill bara slappa!

Kommentarer
Postat av: Maria

*hoppar och skuttar*

JAG ÄR HEMMA!
JAG VILL SEEEEEEES :D

Postat av: Aimée

Jag är också hemma :D Sofia du måste hjälpa mig :D Jag har ett mission till dig ^^

2007-03-01 @ 00:54:29
URL: http://aimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback