Ny header?

Jag har kommit på att ju större header man har desto populärare (ser)/är bloggen (ut). Ta till exempel Blondinbella hon har en gigantisk header! Dessutom har de flesta proffisonella modebloggerskorna stora headers. Funderar alltså att skaffa en skit stor en! :D Fast jag vet inte hur den ska se ut men det kommer väll.

Nu har jag ju som sagt fått en ny dator med vista och allt vad det innebär. Jag har inga låtar som är organiserade kvar i itunes. Vilket betyder en jävla massa jobb för lilla moi som måste fixa det eftersom inte ipoden blivit uppdaterad på ett tag. Hrmf. Aja, känns lixom fräscht med vista fast det är en aning krångligt. H¨åll fast vid xp så länge det bara går, jag själv var tvungen att byta eftersom man knappt kunde höra någonting för utom min dators kylningsfläkt! :S

Btw! Vinn ett
Chanel-läppglans!

Kyssar.
/S.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tror inte besökarantalet ökar för att headern blir större... hur skulle det gå till? Det beror väl på hur intressant läsarna tycker det man skriver är.

Postat av: Caroline.

Men vadå när jag läser en blogg inte tänker jag då "Oj hon har en stor header alltså måste hon ha många läsare" Tänker snarare fasen vad dumt det ser ut. Som t.ex. Blondbellas, den är ju alldeles för stor.

2007-12-18 @ 18:09:29
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback