Kärleksfilmer

Jag måste börja med att skriva om mina ryggproblem! Aj, aj, aj. Jag har så ont i skulderbladen efter en dag på stan. Måste börja hos sjukgymnasten igen. Hos Elsa, som är min gymnast, är det super trevligt - framför allt är HON så trevlig och duktig. Ska försöka ringa henne denna vecka.

Sen måste jag få skriva om en annan liten sak. Alla är kär och/eller tillsammans överallt, hela tiden! Alltså jag vill image110också poängtera att det är jättegulligt när man ser alla dessa lövers men man måste erkänna att man blir lite avis. Som Love Actually igår, den var supermysig.  En kompis sa att det var den bästa kärleks-filmen någonsin, och det kan jag nästan hålla med om. Men eftersom jag sett The Notebook kan jag inte hålla med till hundra procent. Den är däremot underbar! Jag vill också ha någon att pussa på! :( Maha! ^^

I veckan händer typ inget särskilt, nattturnering på onsdag/torsdag. Fast jag åker hem tidigt eftersom vi har konstiga bussar hit ut på Ekerö.Sedan så händer inte mycket alls faktiskt. Klar med klapparna som sagt så jag får väll vara hemma, alldeles PANK! :/

Kyss.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback