Hata vista!

Ska snart gå och lägga mej men vill bara säga att jag fått en ny dator med windows vista. Jag kan bara säga; WTF?! Jag fattar det inte alls. Pappa har coppat allt säger han men jag hittar det inte. Inte ens om jag söker. AJA. :P

Föresten så känner jag mej dålig psykiskt, Vet inte varför. Har inga prov att oroa mej för, klar med julklapparna, inget trubbel bland kompisarna.. Vad kan det vara? Hrmf. Fattar ingenting. Kanske för att jag tänkt mycket på hur jag ser ut på senaste tiden. Fet. Fan, :( Och nu kommer all nedrans julmat. Har försökt dra ner på portionerna för att minska magsäcken.. Får se om det hjälper...

God natt, sov gott.
/S.

Kommentarer
Postat av: Fotograf

Kan man xp kan man nästan vista. så stor är inte skillanden. Kör man sen med den bantade versionen som bara tar 100 mb mer i ram än xp är det praktiskt taget samma sak.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback