God Jul

Har inte bloggat på ett par dagar och jag kände att det var dags att göra det igen. I dag har det varit en supermysig julafton och jag har fått en massa fina presenter. SatC-shoebox, Wake up light, ett skit snyggt halsband/klocka av Anna (bild sen), kläder av mormor som man inte kan byta, ett sällskapsspel som jag ska byta mot RappaKalja, en pyjamas, ett örhänge-halsband sett is ilver (stilrent) m.m. Anna fick första säsongen av både DesperateHousewives och Ugly Betty, naajs!? Plus ett airhockeyspel som är fucking beroende framkallande!

Asså, jag har nu sett sju avsnitt av SatC och jag vill verkligen jobba i NY när jag blir äldre typ ekonomi eller kanske expantions ansvarig eller något på typ Tiffany's & Co.? Gud så härligt. Vill inte tjäna tonvis med pengar men bank är inte riktigt min grej. Måste gå något betydelsefullt universitet eller något liknande... New York: Starbucks, Victoria's Secret, Urban Outfitters (till normalt pris), frihet, värsta utelivet, människor från världens alla hörn. Wonderful! Kort inlägg, men jag orkar intee. Sorry imi, men jag äger på blogging saken iaf. x) 

Kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback