GLAMOUR

Jag har äntligen hittat en tidning jag gillar, vilket verkar vara omöjligt i denna värld. Antingen så är det slibbiga skvaller blaskor eller hardcore mode magasin som jag inte är så thrilled över att få läsa. Visst Eller eller In Touch är ok - när man känner för dom! Annars så är det bara bortkastade pengar. Fick hem Glamour idag och den passar mej som handen i handsken, en riktig girlie-tidning. Som Cosmo plus en nypa Elle och en liten bit reality. Vill gärna välja om jag ska läsa seriösa repotage eller bara flamsiga sextips ^^ Prenumenera nu alltså!

Dessutom blev jag väldigt nöjd med mina omdömen som kom i dag. Plus att mitt schema blir ändrat så jag slutar 14.10 på fredagar, jätte-bra! Fasat jag måste snacka med Lotta ang Bosse. Hm... Vet inte om det funkar riktigt..

Såg precis i Glamour, som jag skum-läser samtidigt som jag - avslappnande med två saker samtidigt, att
Gathania från Idol har blivit modell för Timi! Det var något nytt. För mej iaf..

Kyss!
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback