Bloggar väldigt mycket när jag är hemma.

Har fortsatt lite på mitt lilla garderob-lyft. Har börjat kika på underkläder och ställer mej den eviga frågan. Varför finns inte Victorias Secret i Sverige? De skulle tjäna jättemycket... Visst man kan handla på Agent Provocateur men det är svindyrt. Men vs skulle säkert bli skit dyrt i sverige med. Men jag älskar dera bhs!

Gillar Lindex's underkläder är ganska snygga, Cubus är lite slampiga och H&M funkar alltid. :) Fast H&Ms julundekrläder är alltid något extra, spets överallt. FOXEEY! Måste shoppa underkläder soon. MEn det är nog det roligaste man kan köpa. Dessutom är det väll ingen som missat Cubus hankypanky inspirerade trosor som kostar så mycket mindre. Ska nog köpa några nästa gång i lite roliga färger. Mycket rött och lila, det är snyggt!

Letar lixom efter Dr Denims på typ tradera. Vill ju gärna fynda! Men jag vill inte ha några använda. Så om någon säljer ett nästan aldrig eller aldrig använt par i 32/32 säg till. Snap är den bästa modellen! Ska vara lite vågad och köpa ett par vita och kanske grå eller liknande. Har inte varit något stort fan av vita byxor men jag skulle vilja testa!

God Jul!
/S.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe yes :) kul att höra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback