Årsresumé 2007

Varje blogg behöver faktiskt en års resumé och det lättaste man kan göra är att sno någonslags fråglista om året i stället för att skriva på fri hand, jag stal min från Aimée. Så, here we go!

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har aldrig rest så mycket på ett år, älskar det så det var underbart. Jag tror jag tyvärr har haft mer hat mot min kropp än vad jag någonsin haft förut.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det är alltid gå ner i vikt men det går inte.. Sätter mål och skriver ett inlägg att "nu ska jag jogga" och "nu ska jag äta mindre". skit.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Malaysia, USA♥ och Kanarieöarna.. :)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Fler mål som faktiskt uppfylls, pojkvän?

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
3/7 tom 23/7.

8. Vad var din största framgång 2007?
Mina betyg tror jag, de har blivit bättre.

9. Största misstaget?
Alla viktnedgångs misslyckanden har tagit på mej själv..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Feber precis innan gc, men jag tog mej igenom det med lite echinaea.

11. Bästa köpet?
Min oäkta Louis Vuitton väska, min Guess väska och min Ralph Lauren väska.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Väskor.. :/

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla sleepovers med Olivia gör allting mycket lättare!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
My Cool påminner mej om den nya terminen och sommar låten var nog Destination Calabria (gotland♥).

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat mer som vanligt, vikten blablabla..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit? Nej men kanske mindre dator...

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen och mormor och morfar + min baby!

19. Blev du kär i år?
Blir nästan alltid förälskad, men kär? Nej.

20. Hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
Heroes.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag brukar inte hata.. Men jag gillar folk mindre.

23. Bästa boken du läste i år?
Gossip Girl givetvis, all i want is everything.

24. Största musikaliska upptäckten?
Hmm.. Jozé Gonzales nya skiva.

25. Något du önskade dig och fick?
Ickematerliellt lärde jag att känna fler människor! Materiellt fick jag Mother Earth, ett konstverk.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ickemateriellt en pojkvän kanske... Materiellt en tv med dvd :P

27. Årets bästa film?
Simpsonsfilmen! x)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Inget särskilt, det var en onsdag och jag är inte 18...

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Långt hår!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Basic, casual med söta detaljer!

31. Vad fick dig att må bra?
Skolan, vovven och vännerna.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm.. Brukar inte "vara sugen" på kändisar.

33. Vem saknade du?
Vänner från språkresan.

34. De bästa nya människorna du träffade (lärde känna)?
De nya ifrån A-klassen i skolan och de på språkresan.

Dessutom rippar jag off Aimée lite grann igen och visar två bilder från varje månad, en på mig själv och någon annan fin. Lite lixom "förändring genom året", typ mest hårlängd - haha!

Januari:
Väldigt kort hår, längre naglar på första. Nisse leker och får en liten fluff frisyr på den andra.

Februari:
Ute på balkongen i t-shirt med Nisse på första, lugg som ni ser. Mamma försöker vara glamorös på den andra.

Mars:
På den första bilden sitter jag i mammas garderob, för att Anna och jag flummar som fan. På den andra står Nisse och njuter av vårsolen!

April:
Den första bilden är tagen i hotell hissen och den andra i KL bird park - flamingon har precis vaknat + att jag gillar påfågelf i förgrunden, båda tagna på Malaysia.
Maj:
Första tog jag i en egophotosession, den andra är tagen på Hannas och Imis födelsedags middag!

Juni:
Första visar att jag tar ego bilder i svartvit för andra månaden i rad, den andra är två väskor och en sovsäck inför språkresan - high expectations.

Juli:
Jag och Tilda på limo-tour i Las Vegas, den andra är det bästa gruppfotot jag har - taget i santa fe tror jag.

Augusti:
Inte en enda snygg bild på mig under alla augusti mapparna, snopet. Brevid den inte fullt så underbara egobilden är det mamma, abbe, alice, pappa och min faster åsa nere i skåne.

September:
Ännu en svartvit liten rackare, men jag har håret i toffs för första gången på typ ett och ett halvt år! Den andra är sommarstan när den är som bäst.

Oktober:
Jag är inne i min gucci vs. dior period med brillzen, gucci vann till slut. På bilden till höger ligger nisse på en utav sina favvo-platser under strykbrädan när mamma stryker!

November:
Första bilden tagen på gran canaria (den är felvänd, jag vet...), andra på min och olives tjejmiddag - sötnötter!

December:
På den första bilden är jag taggad som fan för Olivia och jag ska gå på, vad jag tror är, en asrolig fest - den sög. Den andra bilden är min miniräknare med ett välkomstmeddelande från Olivia!

Nyårskyssar.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback