Jag brukar inte skratta åt filmer men

Amanda Bynes får mej verkligen att börja asflabba när jag tittar på She´s the man. Har haft problem med mina nerladdade filmer så jag testade att ladda ner denna och allt gick bra och fan vad jag garvade asså. Den är helt underbar! :D Bynes har någon slags touch på det hela så det blir asgrymt.

I morgon ska jag träffa Olivia och gå på en bio tror jag. Sedan ska troligen Aimée, Martin och Maria ansluta sej men jag vet inte så noga. Har sagt till A att jag inte pallar ta bussen på kvällen imorn. Ska upp senast elva för att packa tills på måndag. Det tar en himlans massa tid att packa för mej. Ni kan nog inte föreställa er! Gotland på måndag som sagt! MAHA :D

Längtar tills september och oktober. Visserligen börjar skolan men i sep kommer Malin ner och ska dansa Linedance i Fryshuset och jag tror jag kommer och tittar plus att det är reunion party i gbg i okt. WONDERFUL!
Dessutom har vi, de vippade medlemarna av Team Wasabi, pratat om någon slags utomlands resa någon gång i höst eller nästa sommar! BÄST. Cypern låter sjukt najs, Ayia Napa någon?

Ses raringar.
/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback