Good work!

Känner mej jätte-duktig idag, jag kom i håg att boka tid hos optikern nästa lördag.. Sedan den kvällen blir det ju la creme. Hanna är bara en aning seeeeeeeg. SVARA MEJ?!
Iaf så gjorde vi en skitkul grej på företagsekonomin. Vi skulle marknadsföra en ny läsk. Namn, slogan, smak, utseende hela den biten skulle kommas på under en halvtimme typ. JÄTTE KUL! Jag kan inte berätta om våran förens imorn eftersom det är en hemlis. :D

Hade Engelska och Matte också.. Matten är helt ok (har B light - fattar bättre då) engelskan suger plus att jag och olive kom försent.. :/ ATTANS! Men vi var inte direkt ensamna. Satt brevid Mika, trevlig :) Olivia och jag gick tidigt för att vi ska göra våran fotosession på lördag eller nått. :) FAJA är vårt tema. 

SÖT KYSS
/S. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback