Solen skiner och alla är glada!

I dag ska jag åka in till stan med Olivia äta lunch och gå runt och kika lite. Det kommer bli kul att ta igen  lite :)
Malaysia var UNDERBART, och så fick jag en gratis solbränna på köpet - kan det bli bättre? Svart är: Nopie.

Men en sak var ju lite snopen, jag var ju på G och skulle liksom blogga varje dag. Men efter de två första dagarna började internet mot Sverige (eller allt förutom MSN) krångla. Om man kom in på något så kunde man lixom inte klicka sej vidare.. Men jag lånade tonvis med filmer på eftermiddagarna (man kan inte gå ut om man inte vill åka forsränning på trottoaren förstås) och tog mycket dricka eftersom att vi fick gratis. Sista dagen regnade det så mycket att vi ringde Room Service och beställde pizza på rummet - mys! :)

Skriver kanske mer lite senare, puss.

/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback