Mega shopping!

Fredag, underbara fredag! I dag har det varit en helt ok dag. En lektion, matte, och sedan fick man arbeta på sitt natur arbete men jag var klar så jag fick gå. Åkte till kungshallarna med O och åt mat. Sedan gick vi runt och handlade tre leggings var (ta 3 betala för 2 ^^) och jag köpte en rosa tjocktröja från SVEA, 695 :-. Sedan åkte jag till min sjukgymnast, hon var lite försenad så jag blev klar 1415 i ställtet för 1400. Då åkte jag till t-centralen och bestämde mig för att titta lite mer och försöka handla lite kläder. Jag gick till Åhléns och köpte ett par Levis för 699 :- på rean. Kom på att jag borde köpa en reseladdare till min iPod så jag gjorde det (149 :-). Alldeles runt hörnet låg Axelssons (världens tant affär, jag veeeeeet). Köpte en tunn, vit och luftig tunuika för 99 :- och en superfin röd/vit randig klänning, lite sjömans stil, för 299 :-! Sedan åkte jag hem, puh det var varmt och tröttsamt i stan.

/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback