Jag vill vara barfota i mina ballerinas!

Jag lääääängtar tills vi kan få tillbaka vårt fina solsken och varma vindar. Vill kunna gå barfota i mina skor! :) Det är målet just nu. Barfota i skorna. Jag har kommit på hur jag ska sluta småäta (allt från godis till nudlar), om man utmanar sig sj så känner man sej jätte-duktig när man klarat att inte smälla i sig en kaka eller vad man nu blivit sugen på. Mitt mål är inte att bli supermodellsmal utan att få en bättre hälsa om man går ner lite grann är det bara bra.

Nu måste jag fortsätta på mitt arbete om Barncancer, så grymt intressant. Fast först ska jag kolla klart på GA, min favvis serie just nu.

/S.

Kommentarer
Postat av: Jen

hAHA Jag gick barfota me ballerinas i dag- våga trotsa regnet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback